2014. július 11., péntek

13. Kritika

You're the best ( X )
Kinézet: A fejléc nem tetszik. A felirat lehetne nagyobb és cifrább betűtípus. A lány feje se tetszik. Először nem lehet kinézni, hogy mi az. Van a bal felső sarokban egy piros írás ami sokat ront az összképen. Viszont a textúra nagyon szép.

Történet: Fura volt a prológus. Semmi történet. Szerintem unalmas. Eleve titokzatos az a fiú akivel találkozott, de rosszul vitelezted ki.

Írás: Néha, mintha elderengenél értelmetlen dolgokon. És olyanokat írsz amikre nem lenne szükség. Amúgy szép, igényes a fogalmazásod.

További jó blogolást! Remélem nem sértettelek meg, nem ez a célom! :)

10 megjegyzés:

Jappancs írta...

Köszönöm. :) ("A lány feje se tetszik! " Kösz, én is szeretlek! XD )

Unknown írta...

Szívesen :)
Bocsi, de tényleg :D

Jappancs írta...

Hát úgy látszik én sem megyek szépségversenyre, főleg nem a hátammal! XD

Unknown írta...

Miért , az te vagy? :O :D

Jappancs írta...

Igen, mert sokan nyagadtak amiért nincs karakter rajta. Én viszont túl személyesnek tartom, hogy egy ismeretlent rakjak ki. :D

Unknown írta...

De jól megoldottad, észre se vettem :D Akkor viszont tetszik, csak nem nagyon illik a fejlécre

Jappancs írta...

Nem azért mondtam! :D Hát nem. Most, ha minden igaz csinálnak nekem egy desinget fejléccel. Elvileg az jobb lesz. :D

Unknown írta...

Na, akkor majd meglátjuk :)

Jappancs írta...

Szia!
A leányzó elkészítette a design-et, ha akarsz nézz be. :)

Unknown írta...

Jó lett :)