2014. július 21., hétfő

14. Kritika

Sziasztok!:) Újabb kritikával jelentkezem. Pöröghetnek a rendelések nyugodtan! :D

Dreams escape ( X )

Kinézet: Nekem a fejléc egyáltalán nem tetszik. A betűtípus is lehetne más, és lehetne rajta több textúra és png. A három Demit jobban összemostam volna, hogy ne legyen olyan üres hatása a fejlécnek. A sablon egyáltalán nem illik a bloghoz. Vagy legyen rózsaszínes árnyalatú, vagy legyen minden fekete, de ne a kettő keveréke, mert így borzalmas az összhatás.

Történet: Maga a történet elég unalmas és sablonos. Kb. minden második blog erről szól.Nem tudom mit mondhatnék még, de az biztos hogy legyenek hosszabbak a részek és az se ártana, ha nem raknál bele több táblázatot, mert sokat ront az írásodon..

Írás: Szépen fogalmazol..az írásmódod tetszett eddig még úgy igazán. Bár, azt nem értem, hogy akkor ez a történet miről is szól..mert van benne különleges képesség meg minden.. ("Miközben minden Erőmet a szüleim szavaira fordítottam, lassan, lecsúsztam a padlóra és kihasználtam különleges képességeim egyikét, jelen esetben ez a képességem a kitűnő hallásom volt. Távolról meghallom a beszélgetéseket és ha koncentrálok tisztán kitudom szűrni a hangokat. További képességeim közé tartozik, hogy a kisebb tárgyakat a puszta akaratommal tudom mozgatni, illetve különböző ,,védelmi pajzsokat" tudok magam köré fonni.")
Meg az sem ártott volna, ha írsz egy rövid prológust, hogy értsük a sztori lényegét, mert nekem ez így kicsit zavaros. 

További jó blogolást, remélem nem bántottalak meg, nem ez a célom!:)


Nincsenek megjegyzések: