2014. július 21., hétfő

15. Kritika

Bloody Romantic ( X )

Kinézet: Meg mondom őszintén, hogy én imádom a kódolt designet, mivel most nekem is olyan van. Nagyon szép a kinézeted és minden szín + az összes modul is a helyén van. A chat megoldása viszont kifejezetten szuper. Régóta kersgélem, hogy hogy lehetne ilyet, de nem jövök rá. :D

Történet: Először nem tudtam miről szól ez a blog, aztán elolvastam a 'Történetek' részt és rájötem. Nagyon tetszik, hogy egyedi vagy, mert nem találkoztam még ilyen bloggal (lehet, hogy van csak én nem találtam még...). Nagyon tetszenek a novelláid, fanfictionjaid (vagy hogy kell írni.. :D)  szépen van fogalmazva.

Írás: Mint már az előbb is írtam, szépen fogalmazol. Van érzéked ehhez.

További jó blogolást, remélem nem sértettelek meg! Nem ez a célom.:)

Nincsenek megjegyzések: