2014. július 1., kedd

7. Kritika

Démoni életem sorai ( X )
Kinézet: A fejléc nekem nem tetszik. A cím alig olvasható, és a jobb felső sarokban van egy vámpír fog, ami elég hülyén néz ki, mert nem lehet rendesen kivenni, hogy mi az. Vagy az egész látszódjon, vagy semmi. A design szép, de kicsit túl szürke, ha már démonos, vámpíros a sztori, lehetne benne piros, vagy bármilyen olyan szín, ami egy kicsit feldobja, mert a fejlécben sincs semmi szín.

Történet: Szeretem az ilyen sztorikat. Bár, már elég sokkal találkoztam. Tetszik meg minden, de kicsit többet vártam volna.

Írás: Helyesírási hibákat találtam, és néha túl sok pontot teszel egy mondat után, elég három is, ha végleg úgy akarod.

További jó blogolást, remélem nem sértettelek meg, nem ez a cél! :)

2 megjegyzés:

Tóth Cintia írta...

Köszönöm. :)
A fejlécet nem én csináltam, de majd szólok a lánynak, aki csinálta. :D

Unknown írta...

Igazán nincs mit! :)
Rendben :D